Категории

Договір публічної оферти.

1. Загальні положення

1.1. Дана оферта, згідно зі ст. 633 Цивільного кодексу України, є офіційною пропозицією магазину «Домашній Електрик», Далі по тексту «Продавець», укласти Договір купівлі-продажу і доставки товарів дистанційним способом, тобто через інтернет-магазин, далі по тексту «Договір », і розміщує Публічну оферту (пропозицію) на офіційному інтернет-сайті Продавця electrica.in.ua (далі« Інтернет-сайт »).

1.2. Згідно ст. 638 Цивільного кодексу України, моментом повного і безумовного прийняття Покупцем пропозиції Продавця (Акцептом) укласти договір купівлі-продажу і доставки товарів, вважається факт оформлення і підтвердження Покупцем Замовлення на умовах цього Договору, у строки та за цінами, вказаними на Інтернет-сайті Продавця.

 

2. Поняття і визначення

2.1. У цій оферті, якщо контекст не вимагає іншого, наведені нижче терміни мають таке значення:

  • Акцепт - повне й беззаперечне прийняття Покупцем Публічної оферти, яка здійснюється в порядку, передбаченому даною Публічної офертою;
  • Інтернет-магазин - сайт Продавця, створений для укладення договорів роздрібної та оптової купівлі-продажу і доставки товару на підставі ознайомлення покупця із запропонованим Продавцем описом Товару в тексті і на фотографіях, за допомогою мережі інтернет, що виключає можливість безпосереднього ознайомлення Покупця з Товаром, тобто дистанційним способом продажу Товару.
  • Товар – світлодіодна продукція, електротехнічна продукція та аксесуари, розміщені у відповідних групах (сторінках) Інтернет-магазину з описом, фото, зазначенням артикула товару, ціни і статусу "наявності";
  • Продавець - компанія, що реалізує товари, представлені в Інтернет-магазині.
  • Покупець - фізична особа, що уклала з Продавцем Договір на умовах, викладених нижче.
  • Менеджер - фізична особа для комунікації (спілкування) з Покупцем за допомогою будь-яких засобів зв'язку (Телефон, Чат, Пошта, Viber, і ін.), Що представляє інтереси Продавця і розуміється у всіх представлених Товарах в Інтернет-магазині.
  • Робочий графік - інформація про дні та години роботи Менеджерів з комунікації з Покупцями, розміщена на спеціально відведеній для цього сторінці Інтернет-магазину.
  • Кошик - онлайн-форма, частина Інтернет-магазину, яка відповідає за відстеження в реальному часі обраних Покупцем необхідних йому Товарів з відображенням їх ціни, їх кількості та загальної вартості обраних Товарів.
  • Замовлення - підтверджений Покупцем вибір всіх Товарів, що знаходяться в Кошику (або обраних іншим способом комунікації з Продавцем), із зазначенням загальної вартості обраних Товарів, способу їх оплати, способу відправки, з зазначенням адреси доставки обраних Товарів Покупцеві.
  • Відправник - фізична особа (представник Продавця), що займається відправкою Замовлень Покупцям, використовуючи для цього різні транспортні компанії (служби доставки).

 

3. Предмет Договору

3.1. Продавець зобов'язується передати у власність Покупця Товар, а Покупець зобов'язується оплатити і прийняти Товар на умовах даного Договору.

3.2. Цей Договір регулює купівлю-продаж товарів в Інтернет-магазині, в тому числі:

    - добровільний вибір Покупцем будь-яких Товарів в Інтернет-магазині;

    - самостійне оформлення Покупцем Замовлення в Інтернет-магазині;

    - оплата Покупцем Замовлення, оформленого в Інтернет-магазині;

    - обробка і доставка Замовлення Покупцю у власність на умовах цього Договору.

 

4. Порядок оформлення Замовлення і укладення Договору

4.1. У Покупця є можливість самостійно і в будь-який час оформляти Замовлення в Інтернет-магазині через Кошик.

4.2. Після надходження замовлення Менеджер Інтернет-магазину (згідно Робочого графіка і в порядку живої черги) зв'язується з Покупцем для уточнення всіх даних Замовлення, а також отримання підтвердження про адресу доставки і способа оплати Замовлення. Менеджер залишає за собою право не зв'язуватися з Покупцем, якщо Покупець підтвердив Замовлення іншим способом (наприклад відправленим повідомленням, коментарем до Замовлення, або іншим способом)

4.3. У Покупця є також можливість в Робочий час Інтернет-магазину зв'язатися і оформити Замовлення за допомогою телефонного дзвінка (або іншим способом комунікації) з Менеджером за зазначеними на сайті Продавця телефонними номерами або іншим способом зв'язку, опублікованому на сторінках Інтернет-магазину.

4.4. Як за умовою оформлення Покупцем Замовлення у Продавця самостійно (заповнення онлайн-форми "Кошик"), так і при оформленні Замовлення через Менеджера (по телефону, пошта, Чат, Повідомлення і ін. способом), Менеджер завжди спілкується з Покупцем (або по телефону , або через електронну переписку) для обговорення всіх деталей Замовлення і для його підтвердження, при цьому замовлений товар бронюється на Покупця, і Покупець розглядається як особа, яка вступила з Продавцем в договірні відносини.

4.5. Бронювання Товару на певний період можливо при дотриманні наступних умов:

• Покупець вибрав Товар зі статусом "В наявності" і підтвердив Менеджеру дані одержувача (ПІБ і телефон), підтвердив адресу доставки і спосіб оплати;

• При бажанні Покупця змінити / додати / видалити деякі Товари в замовленні, - видалений Товар автоматично знімається з бронювання;

• Товар бронюється на строк не більше ніж на 1 день;

• Покупець може продовжити термін бронювання (за згодою сторін), повідомивши про це Менеджера і вказавши причину такого бажання.

При недотриманні умов бронювання, а так само при відсутності зв'язку з Покупцем (при цьому Менеджер зробив не менше одного контрольного дзвінка Покупцеві на вказаний номер телефону), - Продавець має повне право зняти замовлений Товар з бронювання для подальшого його продажу.

4.6. Будь-яка підтверджуюча відповідь Покупця: в Чаті, повідомленнях, Коментарях до замовлення, Вайбері, Телеграмі, Інстаграмі, Фейсбуці, листом на пошту, у телефонній розмові з Менеджером, про остаточне підтвердження адреси доставки Замовлення, способу оплати Замовлення, згідно зі ст. 640 ч.1 Цивільного Кодексу України, - є підписанням Покупцем даного Договору, а також повною згодою Покупця з умовами даного Договору і обов'язками до його виконання (ст. 642 Цивільного Кодексу України).

4.7. Для поліпшення якості обслуговування все листування з Покупцем зберігається, а телефонні розмови можуть бути записані.

 

5. Порядок оплати, вартість і доставка Замовлення

5.1. Умови доставки та оплати докладно описані на сайті Продавця в розділі "Оплата і доставка" (https://electrica.in.ua/content/1-oplata-i-dostavka). Покупець може обрати транспортну компанію, якою йому зручно отримати своє Замовлення, а також вибрати зручну форму оплати Замовлення: банківською картою, по реквізитах на розрахунковий рахунок або післяплатою.

5.2. При виборі Покупцем способу оплати Замовлення "оплата на рахунок", - Менеджер виставляє Покупцю рахунок і відправляє за допомогою СМС / Viber / Email відповідне повідомлення з реквізитами та сумою до оплати Покупцеві. Покупець оплачує Замовлення за допомогою будь-якого сервісу: Оплата в відділеннях банку, через інтернет-банкінг "Приват24", термінал самообслуговування, та ін.

5.2.1. Покупець зобов'язаний повідомити Менеджеру дату і час оплати свого Замовлення: або дзвінком, або повідомленням в Viber, чи короткої СМС на будь-який з телефонів Продавця.

5.2.2. Якщо виставлений Менеджером рахунок не оплачений Покупцем протягом одного календарного дня, Замовлення є непідтвердженими, а Товар із Замовлення знімається з броні і повертається на склад для подальшої реалізації.

5.2.3. Після підтвердження отримання платежу Покупця в виписці з Банку, Замовлення готується на відправку Покупцеві. Покупець при отриманні в пункті видачі посилок, оплачує транспортної компанії лише послуги з пересилання вантажів згідно встановлених тарифів компанії-перевізника. Якщо Замовлення не забране у встановлений термін безкоштовного зберігання посилок, то проводиться автоматичне повернення посилки Продавцю, або за домовленістю Продавець може продовжити зберігання посилки на відділенні, при цьому транспортна компанія буде нараховувати плату за зберігання посилки , яку необхідно буде так само оплатити Покупцю при отриманні замовлення, згідно з тарифами транспортної компанії.

5.2.4. Якщо Замовлення було не забране і посилка повернулася відправнику, то Покупець має компенсувати Відправнику вартість перевезення посилки. Якщо Покупець просить відправити Замовлення знову, то Покупець, перед повторною відправкою має компенсувати вартість нової доставки Замовлення.

5.3. Відправка Замовлень з «післяплатою» можлива тільки транспортною компанією ТОВ «Нова Пошта».

5.3.1. Замовлення вартістю до 250 грн. відправляються по 100% передплаті вартості Замовлення. Замовлення на суму більш ніж 250 грн. відправляються з «післяплатою» без передплат. Але в залежності від категорії Товару Менеджер може просити передплату в розмірі вартості доставки в обидві сторони.

При отриманні посилки в пункті видачі з «післяплатою» Покупець оплачує:

1. Вартість Замовлення

2. Вартість доставки посилки (за тарифами транспортної компанії)

3. Компенсацію комісії за переказ грошей Продавцю (20грн +2% від вартості Замовлення)

5.3.2. При відправці Замовлень з «адресною доставкою» - Покупець до відправки Замовлення оплачує 100% вартості Замовлення, або вартість доставки в обидві сторони.

5.4. Термін безкоштовного зберігання посилки в транспортній компанії становить 5 (п'ять) днів з дня її прибуття. На 6 (шостий) день посилка автоматично повертається Продавцю. Якщо з якихось причин клієнт не забрав посилку протягом 5 днів з відділення транспортної компанії, та посилка повернулась до Продавця, то замовлення вважається виконаним та таким, від якого відмовився Покупець. Повторна відправка замовлення можлива тільки за умовою, що Покупець компенсує Продавцю витрати пов'язані з поверненням посилки, а саме вартість доставки в обидві сторони. Якщо клієнт відмовляється оплатити ці витрати, то договір вважається повністю виконаним Продавцем та попередньо сплачені кошти за замовлення не повертаються. 

5.5. Якщо оплачене замовлення не забране і повернулося Продавцю, то Покупцю повертається передплата з вирахуванням вартості доставки, яку сплатив Продавець.

5.6. Увага! Ретельно перевіряйте замовлення при отриманні!
У разі виявлення некомплекту або пошкоджень, ви маєте право не оплачувати товар і відмовитися від його отримання, склавши акт (претензію).
Ми не гарантуємо вирішення спірних ситуацій з товаром на вашу користь, якщо товар не був перевірений при отриманні.
Будь ласка, завжди перевіряйте цілісність упаковки, відсутність механічних пошкоджень і комплектацію, наявність усіх одиниць товару при отриманні замовлення.

6. Терміни та умови поставки Замовлення

6.1. Доставка Замовлення здійснюється силами Продавця (Відправником) за допомогою транспортної компанії на адресу і згідно з даними, зазначеними Покупцем при оформленні Замовлення.

6.2. У разі неможливості з боку Покупця отримати товар до граничної дати зберігання в транспортній компанії, Замовлення буде автоматично повернено Продавцю (Відправникові). У разі післяплати Замовлення анулюється, а Продавець залишає за собою право надавати оформлення подальших Замовлень цьому Покупцеві тільки після передоплати на розрахунковий рахунок Продавця, виключаючи накладений платіж.

6.3. У разі післяплати Покупцеві може бути відправлено інше Замовлення цим же способом оплати тільки після отримання ним попереднього замовлення. Якщо Покупець здійснить Замовлення, коли попереднє ще не було ним отримано, новому Замовленню буде присвоєно статус "очікування відправки", а Покупець повідомлений про це.

 

7. Права та обов'язки сторін

7.1. Продавець зобов'язаний:

• виконувати умови цього Договору;

• виконувати Замовлення Покупця в разі здійснення оплати від останнього або за умовами відправлення посилок з післяплатою;

• передати Покупцю товар відповідно до обраного в Інтернет-магазині, оформленого замовлення та умов цього договору.

• перевірити якісні та кількісні характеристики товару під час його упаковки на складі Продавця згідно Замовлення Покупця.

7.2. Продавець має право:

з метою поліпшення якості обслуговування телефонні розмови з Покупцем можуть бути записані.

• в односторонньому порядку розірвати цей договір, а Замовлення скасувати у разі порушення Покупцем умов цього договору, не належного, на думку Продавця, спілкування, або з іншої причини. У разі, якщо Замовник вже оплатив Замовлення, то сплачені кошти повертаются.

7.3. Покупець зобов'язаний:

• при обраному платежі за Замовлення "передплатою" - своєчасно оплатити вартість обраного товару Продавцю і своєчасно отримати посилку, сплативши при цьому транспортної компанії вартість всіх транспортних витрат, відповідно до тарифів компанії-перевізника;

• при обраному платежі за Замовлення "Накладений платіж" - своєчасно отримати посилку, сплативши при цьому транспортної компанії вартість самого Замовлення, а так само всі транспортні витрати, відповідно до тарифів компанії-перевізника;

• самостійно відстежувати транспортування Замовлення транспортною компанією за допомогою номера товаро-транспортної накладної (ТТН), зазначеної в особистому кабінеті Покупця Інтернет-магазина;

• перевірити наявність всього товару в посилці (згідно замовлення) у відділенні транспортної компанії в присутності представника цієї транспортної компанії (або кур'єра).

7.4. Покупець має право:

• оформити замовлення в Інтернет-магазині;

• обміняти або повернути товар належної якості протягом 14 днів, згідно зі ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів», сплативши при цьому всі транспортні витрати за свій рахунок;

• вимагати від Продавця виконання умов цього Договору.

 

8. Відповідальність сторін

8.1. Сторони несуть відповідальність за невиконання або неналежне виконання умов цього договору в порядку, передбаченому цим договором та чинним законодавством України.

8.2. Продавець не несе відповідальності за:

• змінений виробником зовнішній вигляд Товару;

• за незначну невідповідність кольорової гами товару, що може відрізнятися від оригіналу товару виключно через різні кольорові передачі дисплеїв цифрових гаджетів, моніторів персональних комп'ютерів, інших пристроїв відображення інформації, форми, розміру товару, що не може вплинути на характеристики та якість Товару.

Увага! Якщо для Покупця форма, розміри та інше Товару має принципове значення, то Покупець зобов’язаний уточнити цю інформацію у Менеджера;

• за зміст і правдивість інформації, наданої Покупцем при оформленні Замовлення;

• за затримку і перебої в наданні послуг (обробки замовлення та доставки товару), які відбуваються з причин, що знаходяться поза сферою його контролю;

• за протиправні незаконні дії, здійснені Покупцем за допомогою даного доступу до мережі Інтернет;

• за передачу Покупцем своїх мережевих ідентифікаторів - IP, MAC-адреси, логіна і пароля третім особам;

• за терміни перевезення Замовлення транспортною компанією;

• за стан Товару після передачі його транспортній компанії.

8.3. Покупець, використовуючи наданий йому доступ до мережі Інтернет, самостійно несе відповідальність за шкоду, заподіяну його діями (особисто, навіть якщо під його логіном знаходилась інша особа) особам або їх майну, юридичним особам, державі чи моральним принципам.

8.4. У разі настання обставин непереборної сили, сторони звільняються від виконання умов цього договору. Під обставинами непереборної сили для цілей цього договору розуміються події, що мають надзвичайний, непередбачений характер, які виключають або об'єктивно заважають виконанню цього договору, настання яких Сторони не могли передбачити і запобігти розумними способами.

8.5. Сторони прикладають максимум зусиль для вирішення будь-яких розбіжностей виключно шляхом переговорів.

 

9. Інші умови

9.1. Інтернет-магазин залишає за собою право в односторонньому порядку вносити зміни до цього договору за умови попередньої публікації його на сайті electrica.in.ua

9.2. Інтернет-магазин створений для організації дистанційного способу продажу товарів через Інтернет.

9.3. Покупець несе відповідальність за достовірність інформації, зазначеної при оформленні замовлення. При цьому, при здійсненні акцепту (оформленні та підтвердженні Замовлення) Покупець надає Продавцю свою згоду на збір, обробку, зберігання, використання своїх персональних даних, в розумінні ЗУ «Про захист персональних даних».

9.4. Оплата Покупцем оформленого в Інтернет-магазині замовлення означає повну згоду Покупця з умовами договору купівлі-продажу (публічної оферти) і є фактичною датою укладення Договору купівлі-продажу між Покупцем і Продавцем.

9.5. Використання ресурсу Інтернет-магазину для попереднього перегляду товару, а також для оформлення замовлення для Покупця є безкоштовним.

9.6. Інформація, яку надає Покупець, є конфіденційною. Інтернет-магазин використовує інформацію про Покупця виключно в цілях обробки замовлення: для зв'язку з Покупцем, для відправлення повідомлень Покупцеві (електронна пошта, СМС, Viber), для оформлення транспортних накладних при відправленні Замовлення, для здійснення взаєморозрахунків.

9.7. Повернення грошових коштів за повернений товар, або товар, який не був доставлений з будь-яких причин, проводиться виключно на підставі Заяви Покупця, на рахунок Покупця зазначений ним у Заяві про повернення грошових коштів, протягом 7-ми банківських днів з дати надання такої заяви в довільній формі на електронну пошту Інтернет-магазину, або іншим чином повідомивши Продавця. Повернення коштів виконується виключно за вартість товару без додаткових комісій та витрат, які міг понести Покупець при купівлі Товару, його поверненні, або витрат пов'язаних з отриманням повернених коштів.

9.8. Відмова від відповідальності

Матеріали цього сайту надаються «як є» без жодних гарантій. Інтернет-магазин не гарантує точності та повноти матеріалів, що надаються на цьому Сайті. Інтернет-магазин в будь-який час без повідомлення може вносити зміни до інформації, що надається на цьому Сайті, а також до згаданих у них продуктів і цін. У разі якщо матеріали та інформація на цьому Сайті застаріють, Інтернет-магазин не зобов'язаний оновлювати їх. Інтернет-магазин за жодних обставин не несе відповідальності за будь-які збитки (включно з, але не обмежуючись збитком від втрати прибутку, даних або від переривання ділової активності), що виникли внаслідок використання, неможливості використання або результатів використання цього сайту.

9.9. Гарантії на товар та умови повернення товару вказані в розділі "Гарантії" за посіланням https://electrica.in.ua/content/3-garantiya

 

10. Термін дії договору

10.1. Цей договір вступає в силу з моменту підтвердження Покупцем будь-яким способом (Чат, Повідомлення, в телефонному режимі, Viber, Email і ін.) Менеджеру (акцепту) Замовлення і діє до повного виконання зобов'язань сторонами, за винятком випадків його дострокового розірвання.

10.2. До закінчення терміну дії цей Договір може бути розірваний за взаємною згодою сторін до моменту початку фактичної відправки товару, шляхом повернення грошових коштів (при 100% передоплатяі Замовлення).

10.3. Сторони мають право розірвати цей договір в односторонньому порядку, в разі невиконання однією із сторін умов цього Договору та у випадках передбачених чинним законодавством України.